Köpenhamn nästa..

Klockan kvart i elva idag bär jag och Hjalmar av till Köpenhamn! Det ska bli riktigt roligt. Vi tar bussen från centralen och åker fram till morgonen, det tar cirka nio timmar så det är en lång buss resa som står framför mig. Jag tycker egentligen inget vidare om att åka buss, men eftersom jag är en så kallad över allt sovare så kommer det funka helt klart! Om det hade vart på dagen och solen hade flödat genom fönsterrutorna hade det inte vart något att klappa händerna för. Vi är hemma hos H nu, vi ska åka till centralen vid halv tio ungefär. Jag tror jag ska stanna till och köpa lite godis, ifall jag vaknar mitt i natten och har det tråkigt så finns ingen bättre kompis än godispåsen. Haha. Hoppas alla i underbara Sverige får ett underbart påsklov, det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: Hildegard den tionde

Var rädda om er och glöm inte att äta glass i solen på Ströget! XOXO

2009-04-06 @ 21:22:55
Postat av: Hildegard den tionde

Var rädda om er och glöm inte att äta glass i solen på Ströget! XOXO

2009-04-06 @ 21:22:58
Postat av: Eskilstuna bo som börjar på H :)

Uppdatera happy :( :D

2009-04-18 @ 00:01:34
URL: http://arbananenenvaxtellerenort.blogg.se/
Postat av: Lina

Uppdatera !!!!

2009-04-19 @ 20:05:39
Postat av: ncr

bloooogga!!

2009-04-20 @ 19:06:23
Postat av: Elisabeth

haaaaaaaaappy, nu ska du uppdatera =)

2009-04-25 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0