Till min syster



Felice Jankell. Min kära syster. Jag tycker hon är oerhört vacker! Idag när jag vaknade kom hon in med en papperslapp till mig. På lappen stog det en liten dikt "Till min syster".

Jag har en älva
Hon är sådär vacker att jag blir rädd
Hon är sådär charmig att jag blir irriterad
Hon är sådär sjukt begåvad på teater att man inte vet vad man ska säga
Hon har ett sådär italienskt temperament
Hon heter Happy, hon är min syster!

Tack så jätte mycket Flisan, jag blev väldigt glad. Jag vet att jag egentligen enbart bör ta åt mig av det du säger, men det är ganska svårt! Tack så jätte mycket återigen!



Kommentarer
Postat av: Lotus

världens vackraste systrar! Systrarna Jankell

2009-04-06 @ 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0