Har du en balle av stål?



Det här är vad jag kallar humor på hög nivå. Ballar av stål är en svensk TV-serie producerad av Strix Television, som var planerad att visas på Sveriges Television under hösten 2007. Premiär datumet är nu flyttat till den 16 mars 2009, kanal 5. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, som man brukar säga. Programidén tycker jag är oerhört rolig, precis min humor! Precis som pogrammets namn går det just ut på vem som har en balle av stål, vem klarar mest helt enkelt.

Under en insplening av pogrammet var, vi kallar det uppdraget att spruta vatten på olika kändisar och sedan i smyg filma deras reaktion. Bland andra utsattes vår statsminister Fredrik Reinfeldt för en sådan attack, vilket ledde till att programmets reporter Hanna Wilenius polisanmäldes av Säkerthetspolisen för ofredande. För detta dömdes hon år 2007 och fivk en böter på sammanlagt 20 000 kronor. Även Natacha Peyre har anmält Wilenius.

Jag ser riktigt fram emot pogrammet. Och nu vet du vad jag kommer göra kvällen den 16 mars 2009. Pogrammet bygger på den brittiska förlagan Balls of Steel.

Kommentarer
Postat av: Niklas

hahhaha fett kul

2009-03-25 @ 22:06:09
Postat av: Elsa

Jag älskar det här. HAHA!

2009-03-25 @ 22:48:46
Postat av: Elisabeth

hahaha, så jävla kul

2009-04-21 @ 18:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0